Politik for refundering og returnerede varer

Oversigt

Du har op til 30 dages returret. Hvis der er gået over 30 dage, er det ikke muligt for os at give dig en fuld refusion eller bytning.

For at kunne refundere skal dit produkt være i samme vedligehold, som du fik det.
For at kunne fuldføre din retur, kræver vi en kvittering/faktura som bevis på dit køb

Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:

  • Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
  • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering

Refundering

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returneret vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refundering.

Hvis du bliver godkendt, vil din refundering blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for nogle dage.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger
Hvis du ikke har modtaget en refundering endnu, skal du tjekke din bankkonto igen.

Kontakt din bank. Der er ofte en lang behandlingstid, før en refundring kan bogføres.

Hvis du har prøvet det overståede, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på kontakt@perlux.dk.

Udsalgsvarer
Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.

Bytning

Vi bytter og udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte dit køb til den samme vare, skal du sende os en e-mail på kontakt@perlux.dk og sende din vare til: {fysisk adresse}.

Gave-køb

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Returret

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Brug for hjælp?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Kontakt os

Du er mere end velkommen til at ringe til os, inden for vores åbningstider. Ellers er du også velkommen til at sende os en E-mail, eller at kontakte os via kontaktformularen nedenfor. Vi vender som regel tilbage til dig inden for den næste arbejdsdag. Åbningstider
  • Mandag - Fredag: kl. 10.00 - 17.30
  • Lørdag: 10.00 - 14.00